Spooky House: The Worst Halloween Movie Ever

Birt 28 okt 2020
Thanks to ExpressVPN for sponsoring this video. Go to expressvpn.com/dannygonzalez and find out how you can get 3 months free.
Spooky House is very bad.
Support Me
MERCH ► dannygonzalez.store
Follow Me
INSTAGRAM ► dannygonzalez
TWITTER ► dannygonzalez
SECOND CHANNEL ► ischats.info
SPOTIFY ► open.spotify.com/artist/6pDkmNhHCLh7YEb3sXceOs?si=8ZpMgF41SoufOS1UZ4vbkg
WHY DO I CALL MY FANS GREG?
Greg is the strongest family on the internet, we're the fastest growing channel on ISchats, and we make fire content. So, instead of making up some pun using my name and calling my fans that, I decided to use a different name entirely. A name so strong, haters tremble when it is spoken. WE ARE GREG. AND WE ARE TAKING OVER THE INTERNET. And all you have to do to join is hit subscribe and turn on notifications.
#dannygonzalez

Ummæli

  • i might sound so stupid but i wish there was a minecraft map of that spooky house, cuz ngl the spooky house looks cool

  • I saw the plot twist coming

  • Technoblade is typing . . .

  • Help me stepjaguar, I’m stuck in the couch

  • 0:25-026

  • 1:24-1:26

  • 1:25 - 126

  • just realised one of the bullies is the girl from 'ginger snaps'

  • 10:32 discord light theme be like

  • Seriously disappointed that the twist wasn't that the jaguar jumps out and mauls the shit out the kid.

    • Me too. We need that cryptic-tv ending.

  • dude, this movie was my childhood, I watched it so many time when I was younger!

  • Is it just me? Or did Max either assume the jaguar's gender or does he know the jaguar is the great Zamboni's wife???? In the scene the jaguar's tail was stuck in the couch.

    • It’s not just you. I saw that too.

  • Gay!

  • Sorry I think you made a typo, Im PRETTY sure you meant to say b e s t

  • Scuffed Harry Potter

  • my guess: the jaguar is really just the wife I was correct

  • I thought the plot twist was gonna be max was his actual kid

  • Even Wikipedia has no clue how the movie ended.

  • The new kramus movies are trash:/

  • I actually searched up what the fastest growing family on ISchats was and it said Greg

  • 7:57 A Princess in Distress 🔔

  • mr.zanboney is a mood

  • i thought that the creepy woman who ordered the bullies was his wife... but no its the jaguar

  • dawn starr really walked so amy dunne could run

  • Not even joking, some parts of this video made me laugh cry

  • okay but why is the magician named after an ice rink cleaner lol

  • i think the jaguar was supposed to be his wife but she got turned into it and then it turned back after the trick?

  • Me looking at a Panther: *That's a Jaguar!* Also me looking at any red car: *FEraRi??*

  • 11:07 So no one's going to acknowledge the fact that is ten times bigger and is just a black void? Ok

  • Holy shit… I used to watch this all the time as a kid and I’ve been trying to remember what it was called for years now

  • 2:41 i really thought he meant they car.

  • 3:45 can we have Danny do a cover hahahaha

  • 1:12

  • I love how at the time of rewatching this video for like the 30th time, it has 3,306,666 views and it's a spooky movie lol

  • Danny: so theres a plot twist in the movie Me: yea but which one...

  • LOL

  • Why is that one kid eating his pizza from the crust down- 4:32

  • The spinning turned her into a jungle cat and then the spinning turned her back into a woman

  • why is there a man named after a cleaning machine and his wife named after a skyrim city

  • I’m the real Aidan

  • Say it now or you'll get a GREAT RIGHT CROSS *points gun*

  • Why does no one acknowledge that the panther is real?

  • Dawn Star really said 🧍🏻‍♀️⭐️✨🐆

  • JESUS LOVES YOU SPREAD HIS WORD AND NEVER SAY HIS NAME IN VAIN AND DONT DO MAGIC-ASHLYNN HADDIX he LOVES yaaaa all

    • @Real Dababy it's what we call a bot

    • Doubt

    • what in the name of the lord is this. Jesus christ this is weird. Oh my God.

  • The synopsis for Spooky House on Wikipedia stops after Shadow's tail gets caught in the couch.

  • Danny its not a laptop

  • Spooky house more like my face

  • max stuck in the couch: HeLp LeMmE gO hElP lEmMe Go

  • STOP how did I guess that was the plot twist?

  • totally saw that coming

  • Omg I actually guessed that

  • I've read wattpad smut with better plot than this movie.

  • 28:39 look at the lamp

  • Being a server, I can confirm that sometimes you just have to mumble "I hate children" to yourself.

  • am i the only one who got annoyed because the movie audio is quiet but the danny audio is loud

  • I feel like this Zamboni guy reminds me of Severus Snape so much that I can't watch this whole thing properly

  • Yeah this video was awesome!!! Im gonna give the like button a great right cross!

  • You should watch this shitty movie my bf's sister produced called aliens in the attic it's so bad

  • " he's an orphan " technoblade: " I DROP KICKED THAT CHILD IN SELF DEFENCE "

  • 15:06

  • Hold up I thought he said "I hate to kill you"

  • Moral Of The Story: everyone hates the great Zamboni because he killed his wife He blew her up on TV *Let his van burn*

  • I THOUGHT THE JAGUAR WILL DIE

  • Isn't it obvious? she jumped off the star and landed in the rocket and time is different in space.

    • ...........no......just......no..........

  • now everyone hates him because he "killed" his jaguar

  • 17:36

  • some weird racist shit in that second trick

  • Spoopy House

  • Just noticed it right now, at 2:00 when the star explodes, you can see what looks to be a spirit fly out of it really quickly. So yeah he wasn't wrong, she technically did run away.

  • The goat ate his wife...

  • I was watching this movie while watching this 😂

  • you can tell that danny is REALLY mad at the end of the movie

  • GREAT RIGHT CROUSS😎👊

  • I think the reason Dawn Star dissapeared after the dude said he hated kids, is because they probably discussed having kids before the show or smt and she just- yeah it still doesn't make sense

  • The magician really lookin like Snape 😂

  • Why does mustache-less Zamboni looks like he's about to tell me to turn to page 394

  • The great *r i g h t c r o s s*

  • but is he bony?

  • “Can’t believe this meow meow meow” -the kid who was getting sawed in half and for some reason wanted to be a cat

  • 8:56 i cried wtf

  • The great Zamboni? More like, The Great Zam *bone me* am I right! Haha

  • It's worth watching for the cringe lmao

  • Is this like monster house I think is what the animated movie is called, is I just similar, or am I remembering it wrong?

  • How did I not watch this before, I hate myself for it.

  • I am so confused

  • Anybody gonna talk about his sweater?

  • I thought that Zamboni was played by Rick Springfield for a second

  • 4:15 my bday is November 1st

  • my guy max down horrendous-

  • 10:40 Oh, don’t worry, it’s just switched into light mode

  • well this was a fcking trainwreck of a movie

  • i was eating while eating T^T

  • House may contain spuks Zamboni: my goals are beyond your understanding

  • There are so many ressemblances to Monster House

  • Guys call in technoblade for that kid is an orphan

  • I am posting this comment at 9:25 and I am guessing the plot twist is that the guy with the panther is going to adopt max

  • 6:58 that sounds like his character though lol

  • the adss

  • love the vine reference!!!!

  • wow thank you danny you got me ptsd from vine 3:56